7 117 lukukertaa ·
20 vastausta
7k lukukertaa
20 vastausta
Asentaa peili?
Ostin peilin kotikuntosalille kahdessa osassa, joista kumpikin on noin 1,5x2 m, ja ilmeisesti peili pitäisi kiinnittää seinään liimaamalla. Mutta olen hieman epävarma vain liimaamisesta, mietin josko olisi parempi käyttää jonkinlainen lista ylhäällä ja alhaalla, vai mitä sanoo asiantuntijapaneeli, miten minun pitäisi asentaa peili?
Tässä on kuva seinästä, kiskot poistetaan ennen asennusta.
Tässä on kuva seinästä, kiskot poistetaan ennen asennusta.
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 919 viestiä
Ongelma liiman kanssa ei ole se, että peili putoaa, vaan se, että et koskaan saa sitä irti tuhoamatta seinää... Jos haluat poistaa ne helposti, voit tietysti asettaa ne listalle tai muuhun kiinnitysratkaisuun, esimerkiksi sellaisiin klassisiin kylpyhuoneen peilin metallikulmiin...
Jos ei kiinnosta, miten peilin saa irti, niin sitten voi vain liimata...
Jos ei kiinnosta, miten peilin saa irti, niin sitten voi vain liimata...
Nämä pienet peiliklipsit eivät varmaankaan pidä niin suurta peiliä, joka painaa ehkä 30-40kg?M mlkjhr sanoi:
https://images.clasohlson.com/medias/sys_master/h70/h0e/9665051787294.jpg
Ne, joihin täytyy porata reikiä kulmiin, voivat olla hieman liian riskialttiita.
Mitä vaihtoehtoja minulla on linkistä?
Vaihtoehtoinen ratkaisu voi olla liimata peili kiinni jonkinlaiseen levyyn, joka on hieman suurempi kuin peili, ja ruuvata levy seinään. Silloin se on vähän helpompi poistaa, jos haluaa.
Niin olen myös ajatellut, katson jos löydän ensin jonkin reunalistan, jonka voin asentaa alareunaan, jos en löydä, niin käytän varmaan vain jonkunlaista levyä, jonka asennan ja liimaan sitten peilin siihen.B Bassrunner sanoi:
mlkjhr: Toivottavasti nyt vitsailet peilin ja kuntosalin suhteen
Ostin sen profiilin tänään mutta kysymys on, mitä pultteja/ruuveja pitäisi käyttää, pään täytyy olla enemmän tai vähemmän litteä, jotta 6mm peili mahtuisi? Ajattelin muuten liimata listan kiinni?D Danielhz sanoi:
En voi oikein löytää upotetulla päällä varustettua betoniruuvaa bauhaus-verkkosivulta?D Danielhz sanoi: