Hei,
olen asentamassa kierreportaita kerrosten väliin ja minulla on kysymys siitä, miten tehdään reikä ylempään välipohjaan.
Ajatuksena on tehdä pyöreä reikä portaille, halkaisijaltaan 1300 mm. Olen helpottanut välipohjaa neliönmuotoista reikää varten, mutta miten on helpointa tehdä pyöreä reikä? Onko olemassa valmiita "holkkeja" ostettavissa vai miten tehdään?

Ystävällisin terveisin,
Björn

B bjorn-k sanoi:
Hei,
aion asentaa kierreportaat kerrosten välille ja minulla on kysymys siitä, miten teen reiän yläkerrokseen.
Ajatuksena on tehdä 1300 mm pyöreä reikä portaita varten, olen valmistellut kerroksen suorakulmaista reikää varten, mutta miten helpoiten tehdä pyöreä reikä? Onko olemassa valmiita "holkkeja" ostettavaksi vai miten teet sen?

Ystävällisin terveisin,
Björn
Hei Björn,
Minulla on sama "haaste" kuin sinulla, voisinko saada tietää, miten ratkaisit tämän?

Haluamme mieluiten, että verhous peittää lattian/parketin muutamalla millimetrillä yläkerroksessa, jotta parketille jää pieni liikuntasauma, esim. pyöreä kanttilista?
Ystävällisin terveisin
Stefan

Naula keskellä ja sitten pistosaha tai jyrsin, joka pyöritetään naulan ympäri narulla

Voihan sen ympyrän tehdä kynällä ja sitten seurata viivaa...jos haluaa

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.