Sindbad Sindbad sanoi:
Kaappaan keskustelun, koska minulla on sama kysymys. Mutta minun tapauksessani alusta on suurempi kuin itse huone. Pelkään vähän, että jos asetan pellin liukovien kiskojen alle (Willab Garden WG 62 Eco), se voi aiheuttaa pienen kaltevuuden taaksepäin, kiskoa kohti. Mitä mieltä olette, riittääkö tiivistereuna estämään veden pääsyn kiskon alle?
[kuva]
Hei! Miten sinulla on mennyt?
Sindbad Sindbad sanoi:
Kaappaan keskustelun, koska minulla on sama kysymys. Mutta minun tapauksessani alusta on suurempi kuin itse huone. Pelkään vähän, että jos asetan pellin liukovien kiskojen alle (Willab Garden WG 62 Eco), se voi aiheuttaa pienen kaltevuuden taaksepäin, kiskoa kohti. Mitä mieltä olette, riittääkö tiivistereuna estämään veden pääsyn kiskon alle?
[kuva]
Hei! Miten sinulla on mennyt? Olen itse sijoittanut liukuoveni alustalle, joka oli suurempi kuin huone. Ratkaisin tämän tilaamalla peltilisäosan peltisepältä, liukuovien alle ja tiivisteen liukuoven ja pellin väliin.

F Frank M sanoi:
Hei! Miten on mennyt?

Hei! Miten on mennyt? Olen itse sijoittanut liukuoveni alustalle, joka oli isompi kuin terassi. Ratkaisin tämän pellillä, jonka tilasin peltisepältä. liukuovien alle ja sauma liukuoven ja pellin väliin.
Ratkaisin sen näin:
Aurinkohuoneen lasiseinät rivitalon takapihalla, keskeneräinen remontti, työkalut ja materiaalit näkyvillä, tiilet pihalaatoilla. Rakennuksen sisäänkäynti, jossa näkyy asennettu takfotsplåt, syllypaperi ja eristys ratkaisuna vedon estämiseksi.

Ostin räystäskourupellin. Laitoin kerroksen aluskatetta (kattohuopa?) ja kerroksen peruslistan eristystä ja sen jälkeen pellin. Sitten kiskon pellin päälle. Syy siihen, että laitoin aluskatteen/eristyksen oli osittain saada kaato pellille, mutta myös estää vedon muodostumista.

• Tykkään
Peter Wennerlund
  • Laddar…
Sindbad Sindbad sanoi:
Kaappaan ketjun, koska minulla on sama kysymys. Mutta minun tapauksessani laatta on isompi kuin itse terassihuone. Pelkään hieman, että jos laitan pellin liukulasien kiskon alle (Willab Garden WG 62 Eco), että se tulisi hieman kaatumaan taaksepäin, kohti itse uraa. Mitä mieltä olette, riittääkö silloin, että on vain tiivistyslanka estämään veden pääsyn kiskon alle?
[kuva]
Teen myös pienen ketjukaappauksen täällä, toivottavasti se on ok :)
Miten olet kiinnittänyt pilarit betonilaattaan niin, että kiinnitys ei näy? Aiomme rakentaa terassihuoneen olemassa olevalle betonilaatalle, mutta emme halua näkyviä tolppakenkiä. Tämä näytti todella tyylikkäältä!

K KajsaF sanoi:
Teen myös pienen keskustelupään tänne, toivottavasti se on okei :)
Miten olet kiinnittänyt pilarit betonilaattaan niin, että kiinnitykset eivät näy? Aiomme rakentaa lasiterassin olemassa olevalle betonilaatalle, mutta emme halua näkyviä tolppakenkiä. Tämä näytti todella tyylikkäältä!
Käytin vain kahta kulmaa (vankat) per pylväs, yksi sisäpuolella ja yksi ulkopuolella lasiterassia, jotka sitten piilotettiin peltiosan taakse, kuten näet etupuolen kuvassa. Sisäpuolella ne ovat edelleen näkyvissä, mutta aion maalata yli, sitten tulee lattia, joka peittää suurimman osan kulmaa.

Sindbad Sindbad sanoi:
Kaappaan langan, koska minulla on sama kysymys. Mutta minun tapauksessani laatta on suurempi kuin itse lasiterassi. Pelkään hieman, että jos laitan pellin liukulasien (Willab Garden WG 62 Eco) kiskon alle, että se voi johtaa pientä kaatoa taaksepäin, kiskoa kohti. Mitä mieltä olette, riittääkö sitten käyttää tiivistesäilö sen estämiseksi, että vesi tunkeutuu kiskon alle?
[kuva]
Miten asensit pilarit, jotka eivät ole talon seinässä betonilaattaa vasten?

P patrik-k sanoi:
Miten asensit tolpat, jotka eivät ole talon seinässä betonilaattaa vasten?
Hei, anteeksi myöhäinen vastaus, en tiedä tarvitsetko vielä apua. Mutta näet vastauksen kysymykseesi edellisessä viestissäni yllä. Käytin vain kahta kulmarautaa per tolppa, jotka kiinnitin betonilaattaan ja tolppaan. Enimmäkseen vakauden vuoksi, itse lasitettujen terassi pitää tolpan paikallaan. On seissyt viisi vuotta ilman ongelmia.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.