2 632 lukukertaa ·
2 vastausta
3k lukukertaa
2 vastausta
Asenna kivinen työtaso pesukoneen ja kuivausrummun päälle kylpyhuoneessa
Hei!
Olen juuri remontoinut kylpyhuoneeni ja suunnittelen nyt laittavani tasolevyn pesu- ja kuivauskoneiden päälle ilman alakaappia, ja tarvitsen apua, kuinka tämä pitäisi tukea, jotta se pysyisi paikoillaan hyvin ja olisi turvallinen.
Rimat, kannattimet ja/tai jalat. Mikä olisi paras?
Seinämateriaali on kipsiä.
Tasolevy painaa noin 50 kg.
Levyn mitat ovat noin 1600 x 600 mm.
Ennen remonttia samalla paikalla oli laminaattilevy, johon tämä levy asennetaan.
Kiitollinen kaikesta avusta!
Olen juuri remontoinut kylpyhuoneeni ja suunnittelen nyt laittavani tasolevyn pesu- ja kuivauskoneiden päälle ilman alakaappia, ja tarvitsen apua, kuinka tämä pitäisi tukea, jotta se pysyisi paikoillaan hyvin ja olisi turvallinen.
Rimat, kannattimet ja/tai jalat. Mikä olisi paras?
Tasolevy painaa noin 50 kg.
Levyn mitat ovat noin 1600 x 600 mm.
Ennen remonttia samalla paikalla oli laminaattilevy, johon tämä levy asennetaan.
Miksi et asentaisi viisi jalkaa levyyn. Kaksi kummassakin päässä ja yksi keskellä koneiden välissäB Backe1 sanoi:Hei!
Olen juuri kunnostanut kylpyhuoneeni ja suunnittelen nyt asettaa työtason pesu- ja kuivauslaitteiden päälle ilman alakaappia ja tarvitsen apua kuinka tämä tulisi tueta, jotta se kiinnittyy hyvin ja on turvallinen.
Koolausta, kannattimia ja/tai jalkoja. Mikä olisi paras?
Työtaso on noin 50 kg painava
Levy on kooltaan noin 1600 x 600 mm.
Ennen kunnostusta samalla paikalla oli laminaattilevy mihin tämä levy nyt aiotaan asentaa.
https://www.bauhaus.se/mobelben-habo-511-matt-nickel#pc_selection=1294861=1391917
Klikkaa tästä vastataksesi