3 614 lukukertaa ·
11 vastausta
4k lukukertaa
11 vastausta
Asbestinäytteiden hinnat
Hei,
Minulla on linoleummatto, joka on liimattu puulattiaan. Matto irtoaa melko helposti ja tietojen mukaan liimassa ei pitäisi olla asbestia. Mutta ollakseni varma, ajattelin lähettää näytteitä. Näen, että hinnat vaihtelevat melko paljon.
Tässä on pari yritystä, jotka veloittavat noin 500kr.
https://asbestprov.se/#priser
https://www.asbestprover.se/prislista-asbestprover.html
Tässä on yritys, joka veloittaa noin 3000kr.
https://www.ocab.se/butik/asbestinventering-kontroll-provtagning-och-analys/
Onko teillä kokemusta näytteiden lähettämisestä ja voiko luottaa niihin, jotka veloittavat muutaman satasen?
Terveisin
Fredrik
Minulla on linoleummatto, joka on liimattu puulattiaan. Matto irtoaa melko helposti ja tietojen mukaan liimassa ei pitäisi olla asbestia. Mutta ollakseni varma, ajattelin lähettää näytteitä. Näen, että hinnat vaihtelevat melko paljon.
Tässä on pari yritystä, jotka veloittavat noin 500kr.
https://asbestprov.se/#priser
https://www.asbestprover.se/prislista-asbestprover.html
Tässä on yritys, joka veloittaa noin 3000kr.
https://www.ocab.se/butik/asbestinventering-kontroll-provtagning-och-analys/
Onko teillä kokemusta näytteiden lähettämisestä ja voiko luottaa niihin, jotka veloittavat muutaman satasen?
Terveisin
Fredrik
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 623 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 623 viestiä
Googlettamalla löysin tämän.F FSoderlind sanoi:Hei,
Minulla on linoleum-matto, joka on liimattu puulattiaan. Matto irtoaa melko helposti ja tietojen mukaan liimassa ei pitäisi olla asbestia. Mutta varmistaakseni, ajattelin lähettää näytteitä. Huomaan, että hinnat vaihtelevat melko paljon.
Tässä on pari yritystä, jotka ottavat noin 500kr.
[linkki]
[linkki]
Tässä on yksi, joka ottaa noin 3000kr.
[linkki]
Onko teillä kokemusta näytteiden lähettämisestä ja voiko luottaa niihin, jotka ottavat muutaman satasen?
Terveisin
Fredrik
https://maivab.se/asbestanalys-goteborg/asbestanalys-av-materialprov/
Sahlgrenska teki aiemmin, mutta lopettivat sen vuonna 2022, ehkä heillä on jotain vinkkejä, minne voit kääntyä. 3000 on liikaa.
Voin ilmoittaa, että Evema toimi hyvin. Vastaus tuli nopeasti ja oli selvästi hintansa arvoinen.
Klikkaa tästä vastataksesi