Hei kaikki tietävät ja uteliaat,

Minun on rakennettava jonkinlainen säilytysratkaisu hevosvarusteille. Tarvitsen paikan nahalle, metallille ja erityisesti tekstiileille pihatossa.
Jotkut tavaroista kosteutuvat käytön jälkeen, mikä huolestuttaa minua homeen vuoksi.
Ainoa sähkö paikan päällä tulee auton akusta.

Miten minun pitäisi rakentaa, jotta voin minimoida ruosteen ja homeen riskin varusteissa?

Auttaako kaltaiseni kuivain "Torrbollen" kylmävarastossa?

Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan!

Minun on vaikea ymmärtää, miten pärjäätte ilman tallia, johon kuuluu satulahuone.
Hevosten täytyy kai joskus päästä suojaan säätä enemmän kuin pelkkä katos tarjoaa?

Neuvosto-Pohjola">Kaksi islanninhevosta, jotka ovat eläneet ulkona koko elämänsä. Hyvä katos, jossa ne voivat maata kuivasti ja pehmeästi sekä suojautua säältä, tuulelta ja hyönteisiltä, on kaikki mitä ne tarvitsevat. Maatalousvirastolla on selkeät säännöt siitä, millainen tällaisen tulee olla.

Mutta kuten sanottu... hevostarvikkeiden säilytys on eri juttu. Tässä kohtaa arvostaisin hieman asiantuntevien ja kekseliäiden henkilöiden neuvoja.

Kosteudesta et pääse eroon ilman oikean talon rakentamista, mutta voit rakentaa ilmavasti niin, että voit ripustaa peitot ja sellaiset vapaasti nahkatavarat kuten satulat ja suitset pärjäävät kyllä, jos ne ovat hyvin rasvattuja, kunhan kaikki saavat kuivua kunnolla.

• Tykkään
lycksalig
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.