Aion laajentaa olemassa olevaa autotallia ja autokatosta kuvien mukaisesti. Kattopinta jatkuu samassa kulmassa kuin nykyinen laajennus.
Haluan pitää puutavaran mitat alhaisina, koska kattokorkeus on jo matala uuden laajennuksen oikeassa reunassa.
Olen tullut siihen tulokseen, että 45x170 C24 sopii kattopalkkeihin, joissa on cc 60 ja jänneväli 3,5 m, kuten kussakin osastossa tulee olemaan.
Kattopalkit kiinnitetään kantolinjaan palkkikengillä, jotta ei tulisi vielä matalampaa kattokorkeutta.
En halua täysin peittävää sisäseinää, mutta voin ajatella tolppia. Kysymys on, mikä kannatinlinjan mitoitus toimisi piirustuksen mukaan? Tolppien välinen etäisyys on tällä hetkellä enintään 2,5 m. Olisiko 2 kpl ruuviliimattua 45x170mm C24 riittävä vai täytyykö minun sijoittaa tolpat tiheämmin kuin 2,5 m?
Onko kukaan, joka voisi vilkaista vähän minun "case" ja antaa mielipidettä kantokiskoista ja siitä, onko kiinnitys kantokiskoon palkkikengillä ok, vai pitäisikö minun laittaa kattoparrut kantokiskon päälle huolimatta alentuneesta kattokorkeudesta itse kantokiskon alla.
Et ole miettinyt itsekantavien kattopellien käyttöä? Silloin et oikeastaan tarvitse edes mitään kattopalkkeja.. Vain kunnollisia kantavia linjoja.
Se ei toimi, koska katon on oltava sama profiili pellillä kuin olemassa oleva laajennus, koska uusi laajennus jatkuu olemassa olevan laajennuksen mukaisesti.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.