OXYD
Minulla on kysymys, johon tarvitsen asiantuntijan apua.

Olen parhaillaan muuttamassa ullakkotilaa vaatehuoneeksi. Olen aloittanut muovittamisen. Ei ole mukavaa työtä se. Mikä näperrys :)

Minulla on yksi kohta, josta en saa selvää. Olen aloittanut muovikaistaleen kiinnittämisen seinän reunassa. Se pitäisi kiinnittää katosta tulevaan muoviin ja lattialla olevaan muoviin. Tähän asti OK.
Mutta onko OK teipata 40-50 cm kaistale palkkien yli, kuten olen aloittanut kuvassa? Muovi pitäisi sitten kiinnittää kattoon.
Vai pitäisikö minun leikata pois ja pitää mahdollisimman vähän muovia palkkien yli ja teipata suoraan lattiaan?
Muovikalvoa käytetään remontissa kattovintissä, jossa muovi teipataan kulkemaan kattopalkkien ylle. Punaisia viivoja ja nuolia muovissa.

Viimeksi muokattu:
OXYD
Keksin toisen ratkaisun työntämällä limittäin palkin alle sen sijaan. Joten kysymys ei ole enää ajankohtainen
😎
Kiitos
OXYD sanoi:
Tarvitsen hieman asiantuntija-apua pohdintaani.

Olen muuttamassa kylmävarastoa vaatehuoneeksi. Olen aloittanut muovittamisen. Ei ole hauskaa työtä se. Varsinaista nysväämistä :)

Minulla on kohta, josta en saa selvää. Olen aloittanut muovikaistaleen reunan viereen kohti seinää. Sen pitäisi kiinnittyä katosta ja lattiasta tulevaan muoviin. Siihen asti kaikki ok.
Mutta onko ok teipata 40-50cm kaistale palkkien yli niin kuin aloitin kuvassa? Muovin pitäisi sitten kiinnittyä kattoon.
Vai pitäisikö minun leikata ja pitää niin vähän muovia kuin mahdollista palkkien yli ja teipata suoraan lattiaan?
[kuva]

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.