15 243 lukukertaa ·
21 vastausta
15k lukukertaa
21 vastausta
Ampua kiinnikkeet huopakattoon. Hyvä vai huono idea?
En tiedä oikein, laitoin kuten sanottu T-Emballage´sikatepaperia ja heidän asennusohjeidensa mukaan oli ok niitata, mutta käytitpä niittejä tai nauloja, niiden tulisi olla 'piilossa', jos muistan oikein.Bödde sanoi:
Mutta kai katepaperin ei pitäisi kastua, kun kattotiilet tai pellit on asennettu.
Se on totta, mutta ollaanhan tarkkoja tulevaisuutta ajatellen, joten tuntuu harmilliselta, ettei se tule kestämään pidempään. Tämä koskee yhtä puoltamme kuudesta, jotka on asennettava, joten on aikaa parantaaFredrikR sanoi:En tiedä aivan tarkalleen, käytin kuten sanottu T-Emballage:n paperia ja asennusohjeen mukaan siellä oli ok niitata, mutta riippumatta siitä käytettiinkö nitojia tai nauloja, niiden piti olla 'piilotettuja', jos muistan oikein.
Kuitenkin paperin ei pitäisi kastua kun tiilet tai pelti on asennettuna.![]()
On olemassa hyväksytty RF klammer men jos se on ruostunut, se ei ilmeisesti ollut sitä (svindyra) laatua ja saatat saada vuoto-ongelmia kaikissa reikissä molempien kerrosten läpi.
Jäsen
· Västra Götaland
· 136 viestiä
Tiilikatot eivät ole juuri "vedenpitäviä", on tärkeää olla hyvä aluskate alla.
Nyt on ainakin katto asennettu, ja laitoin kattotiilipellin, joka toivottavasti ei vuoda
Joskus on näköjään hyväksyttävä, että tulos ei ole 100 %, enkä varmaan tule tietämään elinaikanani, oliko hakasten käyttäminen huono vai hyvä idea...
Kuitenkin muihin kattoihin, jotka laitoin uudelleen, käytin huopanaulainta ja oikeita huopanauloja! Minusta tuntuu, että usein tulee tunne "on parempi, että teen sen itse" kun kyseessä ovat ammattilaiset. Niin kävi taas, harmi...
Joskus on näköjään hyväksyttävä, että tulos ei ole 100 %, enkä varmaan tule tietämään elinaikanani, oliko hakasten käyttäminen huono vai hyvä idea...
Kuitenkin muihin kattoihin, jotka laitoin uudelleen, käytin huopanaulainta ja oikeita huopanauloja! Minusta tuntuu, että usein tulee tunne "on parempi, että teen sen itse" kun kyseessä ovat ammattilaiset. Niin kävi taas, harmi...
ihmeasto
useita savitiili kattoja, jotka olen purkanut. ovat olleet kuivia, huopa (ei tervahuopa, yksinkertaisempi versio) murenee.
sitten kun on avattu katto kattolyhdylle, on ollut yllättynyt, että se on ollut niin kuiva ja hieno.
silloin olin työskentelemässä Boråsissa ja Göteborgin seuduilla.
useita savitiili kattoja, jotka olen purkanut. ovat olleet kuivia, huopa (ei tervahuopa, yksinkertaisempi versio) murenee.
sitten kun on avattu katto kattolyhdylle, on ollut yllättynyt, että se on ollut niin kuiva ja hieno.
silloin olin työskentelemässä Boråsissa ja Göteborgin seuduilla.
Klikkaa tästä vastataksesi