Aion asentaa lattian, ja kun rakkaat käsityöläiseni, jotka asensivat lattialämmityksen, ovat leikanneet pois harvavalullat (tehdäkseen työn helpommaksi itselleen), puuttuu harvavalullat kahden viimeisen palkkivälin välillä seinään päin. Koska lattialämmitysputkien mutkat ovat siinä päällä, en voi asentaa uutta harvavalukkoa, joten tarvitsen jotain kapeampaa ja ajattelin asentaa alumiiniprofiileja (tyyppi HEA) tai jotain vastaavaa.

Koska harvavalullat on 22mm paksu, myös profiilieni on oltava 22mm korkeat.

Tietääkö joku, mistä näitä voisi saada? (Mieluiten Tukholman alueelta)

Olen ostanut sellaista Spångan metallivarastosta. Näyttää nimeltään Tibnor (www.tibnor.se) nykyään. Sijaitsee Finspånginkadulla, Lundan teollisuusalueella. Osoite ja puhelinnumero löytyvät heidän kotisivuiltaan (mutta ne ovat "syvällä"), yksi huonoimmista verkkosivuista, johon olen törmännyt viime vuosina. Ota mielellään tarkat mitat mukaan, niin he leikkaavat sen sinulle. Luulen, että on mahdollista, että joudut ostamaan koko pituuden (noin 6 metriä). Muuten Bauhausissa on myös melko paljon alu profiileja, mutta voin kuvitella, että 6 metriä Lundassa maksaa suunnilleen yhtä paljon kuin metri Bauhausissa.

On normaalia poistaa glesen, kun laitetaan lattialämmitystä. Sen sijaan seinän vieressä on laitettava gleslauta poikittain ja annettava lattialämmityksen kääntyä ennen sitä.

Asiaan liittyy, että olin tehnyt käännökset (katkaissut lankut /||\) heidän puolestaan uponorin mittojen mukaan, mutta he katkaisivat yksinkertaisesti tämän pois säästääkseen aikaa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.