Haluan päivittää hieman, miten menee (oikeastaan ei mene paljon eteenpäin).

Olen purkanut;

Kaikki vaatekaapit - keittiö ym.

Poistanut kaikki vanhat tapetit keittiöstä-olohuoneesta-(puolet eteisestä) - ystäväni, joka on maalari, halusi jättää tapetin makuuhuoneeseen (hän sanoi, että se tulee näyttämään hyvältä siitä huolimatta, hän on laiska tai sitten ammattilainen).

Poistanut muovimaton keittiöstä, eteisestä ja makuuhuoneesta (aiomme asentaa uuden lattian vanhan päälle olohuoneessa, koska siitä tulisi epätasainen, jos olisimme poistaneet sen).

Poistanut kaikki ovet ja karmit, paitsi kylpyhuoneen.

-----------------------------------------
Olen odottanut kuukausi löytää sähkömiestä, vihdoin hän tulee huomenna. Olen siis kasvattanut budjettia. Se aiheutti muutoksia, minun oli pakko uudelleenjärjestellä sähkötyöt keittiössä, kukaan ei halunnut porata, joten sähköjohdot olisivat esillä, siksi päätin laskea kattokorkeutta 6(5,7) cm.

Kun poistin vaatekaapin eteisestä, esiin tuli paljon putkia, joten rakensimme kipsilevystä seinän sinne. Suljimme makuuhuoneen ja keittiön välisen oviaukon.

Kodikas eteinen: vaalea huone, johon mahtuu lämmitys ja ikkuna ulos, houkuttelee päivänvaloa; seinällä riippuva takki lisää kodin tuntua. Halli remontissa: Seinät osittain maalattuja, lattia paljaana, työkalut ja vasara lattialla, ikkuna pimeällä kadulla. Käytävä pienessä remontissa; lattia osittain paljas, seinässä maalattua kohtaa, oikealla ikkuna.

Eteinen;

Vanha käytävä, jossa näkyy useita pystysuoria putkia tai kaapeleita, osittain irronneita seinästä. Yksi metallinen kannatin vasemmalla. Korjausrakenteilla oleva eteinen, jossa on repaleiset seinät, putkien aukko ja avonainen puuovi valkoiseen laatikkohuoneeseen.

L Link1np4rk sanoi:
Minulla oli ilmeisesti asbestia laattojen takana keittiössä. Laatat on purettu, asbesti on poistettu, mutta ei kokonaan. Se näyttää enemmän hiotulta. En halua enää jatkaa tämän parissa. Vaikka minulla oli kasvosuoja jne., aloin psyykkisesti tuntea oloni huonoksi.

Olen puhdistanut kaikkialta, mutta asbesti, joka on jäljellä betonissa (hiottu), voiko sen päälle laittaa tasoitteen?

Tietääkö joku?
Hei! Olen täsmälleen samassa tilanteessa, että remontoin asuntoa, jossa on vanha kaakelikiinnike, joka näyttää hiotulta

Laitoitteko tasoitteen suoraan päälle? Ajattelin tehdä myös niin

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.