6 439 lukukertaa ·
17 vastausta
6k lukukertaa
17 vastausta
Alentaa Kattorakennetta Asunto
Haluan päivittää hieman, miten menee (oikeastaan ei mene paljon eteenpäin).
Olen purkanut;
Kaikki vaatekaapit - keittiö ym.
Poistanut kaikki vanhat tapetit keittiöstä-olohuoneesta-(puolet eteisestä) - ystäväni, joka on maalari, halusi jättää tapetin makuuhuoneeseen (hän sanoi, että se tulee näyttämään hyvältä siitä huolimatta, hän on laiska tai sitten ammattilainen).
Poistanut muovimaton keittiöstä, eteisestä ja makuuhuoneesta (aiomme asentaa uuden lattian vanhan päälle olohuoneessa, koska siitä tulisi epätasainen, jos olisimme poistaneet sen).
Poistanut kaikki ovet ja karmit, paitsi kylpyhuoneen.
-----------------------------------------
Olen odottanut kuukausi löytää sähkömiestä, vihdoin hän tulee huomenna. Olen siis kasvattanut budjettia. Se aiheutti muutoksia, minun oli pakko uudelleenjärjestellä sähkötyöt keittiössä, kukaan ei halunnut porata, joten sähköjohdot olisivat esillä, siksi päätin laskea kattokorkeutta 6(5,7) cm.
Kun poistin vaatekaapin eteisestä, esiin tuli paljon putkia, joten rakensimme kipsilevystä seinän sinne. Suljimme makuuhuoneen ja keittiön välisen oviaukon.
Olen purkanut;
Kaikki vaatekaapit - keittiö ym.
Poistanut kaikki vanhat tapetit keittiöstä-olohuoneesta-(puolet eteisestä) - ystäväni, joka on maalari, halusi jättää tapetin makuuhuoneeseen (hän sanoi, että se tulee näyttämään hyvältä siitä huolimatta, hän on laiska tai sitten ammattilainen).
Poistanut muovimaton keittiöstä, eteisestä ja makuuhuoneesta (aiomme asentaa uuden lattian vanhan päälle olohuoneessa, koska siitä tulisi epätasainen, jos olisimme poistaneet sen).
Poistanut kaikki ovet ja karmit, paitsi kylpyhuoneen.
-----------------------------------------
Olen odottanut kuukausi löytää sähkömiestä, vihdoin hän tulee huomenna. Olen siis kasvattanut budjettia. Se aiheutti muutoksia, minun oli pakko uudelleenjärjestellä sähkötyöt keittiössä, kukaan ei halunnut porata, joten sähköjohdot olisivat esillä, siksi päätin laskea kattokorkeutta 6(5,7) cm.
Kun poistin vaatekaapin eteisestä, esiin tuli paljon putkia, joten rakensimme kipsilevystä seinän sinne. Suljimme makuuhuoneen ja keittiön välisen oviaukon.

Eteinen;

Hei! Olen täsmälleen samassa tilanteessa, että remontoin asuntoa, jossa on vanha kaakelikiinnike, joka näyttää hiotultaL Link1np4rk sanoi:Minulla oli ilmeisesti asbestia laattojen takana keittiössä. Laatat on purettu, asbesti on poistettu, mutta ei kokonaan. Se näyttää enemmän hiotulta. En halua enää jatkaa tämän parissa. Vaikka minulla oli kasvosuoja jne., aloin psyykkisesti tuntea oloni huonoksi.
Olen puhdistanut kaikkialta, mutta asbesti, joka on jäljellä betonissa (hiottu), voiko sen päälle laittaa tasoitteen?
Tietääkö joku?
Laitoitteko tasoitteen suoraan päälle? Ajattelin tehdä myös niin
Klikkaa tästä vastataksesi