5 242 lukukertaa ·
3 vastausta
5k lukukertaa
3 vastausta
Alentaa kattoa ja asentaa kohdevalaisimia
Hei, ajattelin laskea olohuoneeni katon, noin 23 neliömetriä, ja sen jälkeen asentaa spotit.
Tällä hetkellä minulla on kipsikatto, joten kysymykseni on: Täytyykö minun purkaa nykyinen kipsikatto ja asentaa uudet koolaukset vai voiko koolaukset asentaa nykyisen kipsikaton päälle ja laittaa uudet kipsilevyt niiden koolausten päälle? Etsin sujuvaa ja kestävää ratkaisua
Terveisin
Tällä hetkellä minulla on kipsikatto, joten kysymykseni on: Täytyykö minun purkaa nykyinen kipsikatto ja asentaa uudet koolaukset vai voiko koolaukset asentaa nykyisen kipsikaton päälle ja laittaa uudet kipsilevyt niiden koolausten päälle? Etsin sujuvaa ja kestävää ratkaisua
Terveisin
Åsa Lund
Talon omistaja
· Skåne
· 6 969 viestiä
Åsa Lund
Talon omistaja
- Skåne
- 6 969 viestiä
Totta kai voit laittaa koolingit ja kipsilevyn nykyisen katon päälle, mutta se laskee huonekorkeutta vähintään 5 cm.
On luultavasti olemassa spotteja, jotka ovat hyväksyttyjä asennettaviksi kipsiin ilman paljon ilmatilaa ympärillä. Onko sinulla mahdollisuus vetää kaapeli nykyisen kipsikaton sisä-/yläpuolella?
On luultavasti olemassa spotteja, jotka ovat hyväksyttyjä asennettaviksi kipsiin ilman paljon ilmatilaa ympärillä. Onko sinulla mahdollisuus vetää kaapeli nykyisen kipsikaton sisä-/yläpuolella?
Ajattelin käyttää 45x45mm koolauksia ja 11-13 mm kipsilevyjä niiden päälle. Ei, en voi vetää kaapelia nykyisen katon yläpuolelle. Koolaukset, jotka laitetaan, ne täytyy varmaan kiinnittää nykyisen katon yläpuolisiin koolauksiin. Silloin täytyy löytää kaikki koolaukset jne....?
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Uuden sisäkaton asentaminen, vanhan laskeminen kun ne ovat vinossa miten koolata anna vanhojen olla jäljellä
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Laskea sisäkatto - miten koolata & asentaa kipsilevy?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Vad kostar det att sänka tak och sätta spottar i badrum
Badrum