Anna1984 sanoi:
...Kuinka syvä on apparatdosa?
Kattorasiat ovat eri syvyisiä, jopa 35-40 mm asti. Joten ne sopivat 28 mm harvavuoraukseen + 13 mm kipsi-/kattopaneeliin.

Mutta, kuten täällä on kirjoitettu monta kertaa, katso mitä spot-valmistaja sanoo asennusohjeissaan.

KnockOnWood sanoi:
Jakorasiat ovat eri syvyisiä, jopa 35-40 mm.
Joten ne sopivat 28 mm ohutpaneeliin + 13 mm kipsi/takopaneeli.

Mutta, kuten on kirjoitettu täällä useita kertoja, katso mitä spot-valmistaja sanoo asennusohjeissaan.
Malmbergs MD-350:ssä mainitaan vain liitäntärasia tai 20 cm palavaan materiaaliin. Ei ole mitään mainintaa rasian syvyydestä.

Vähintään 20cm palavaan materiaaliin, onko se todella ylös/taaksepäin?
Eihän monellakaan ole niin paljon tilaa lampun yläpuolella.

Sytytin spotit viikonloppuna ja olen tyytyväinen niiden valoon, voin yrittää ottaa kuvan tänä iltana, jos muistan.

//Niklas

2 kuvaa meidän spotit (Eivät ole kovin hyviä kuvia puhelimella otettuina, mutta toivottavasti antavat jonkinlaisen käsityksen):

Keittiö, jossa on useita kattospotteja, vaalea seinä ja yläosa tiskialueella, näkyy vaakaasennossa. Kuva huoneesta, jossa on puulattia, kaksi ikkunaa ja kattoon asennetut spotit valaistuna. Vasemmalla korkea tuoli ja ikkunoilla esineitä.

Näyttää mahtavalta. Antaa hieman keltaisempaa valoa, enemmän halogeenin suuntaan. Tykkään siitä.

Kirjoitin sähköliikkeelle saadakseni tarjouksen näistä spoteista. Silloin he sanoivat, etteivät suositelleet Malmbergsia vaan että on olemassa parempia spoteja. Kysyin, mitkä ja sain 3 eri Xerolight-ehdotusta. Kysyin miksi ne olivat parempia ja sain seuraavan vastauksen:

"Tuotteen laatu siinä mielessä miltä se tuntuu tehtynä. Sitten myös tekninen tunne, että valon väri on parempi ja enemmän halogeenin kaltainen Xerolight-plussalla ja saat enemmän valoa niistä."

Mitä mieltä olette sähköliikkeen lausunnosta Xerolightista verrattuna Malmbergsiin?

ullberg
Anna1984 sanoi:
Mitä mieltä olette sähköliikkeen lausunnosta Xerolightista verrattuna Malmbergsiin?
Minulla on muutamia xerolighteja (luultavasti pienempiä kuin ne, joita olet hankkimassa, omani ovat keittiönkaappien alla) ja olen ollut tyytyväinen näihin. Kuitenkin olen lukenut jostain toisesta ketjusta, että Xerolightia pyörittävät sukulaiset niille, jotka pyörittävät elbutik.se:tä, joten vaikka heidän vastauksensa voisi olla oikea, on olemassa tietty riski puolueellisuudelle.

/U

MB77 sanoi:
Xerolight on varmasti hyvä, mutta sitä alkaa olla vähän epäluuloinen elbutik.se:n vastauksen suhteen. Tarvitsee vain vähän googlata nähdäksesi yhteyden yhtiöiden välillä.

Tässä on keskustelu, josta ullberg puhuu.
[linkki]
ullberg sanoi:
Minulla on muutama xerolight (pienempi kuin sinä luultavasti aiot tilata, omani ovat keittiön kaappien alla) ja olen tyytyväinen näihin. Kuitenkin luin toisesta ketjusta, että Xerolightia pyörittävät sukulaiset niille, jotka pyörittävät elbutik.se:tä, joten vaikka heidän vastauksensa voisi olla oikein, siihen saattaa liittyä tiettyä puolueellisuutta.

/U
Epäilin, että heidän vastauksensa oli värittynyt. Normaalisti, kun pyytää tarjoukset tuotteesta, eivät kaupat yleensä aloita sanomalla... on huomattavasti parempia spotteja... Varsinkaan silloin, kun tilaamasi on tunnetusti hyvä merkki. Malmbergs on tunnettu ja ei tee mitään roskaa, mitä minä tiedän.
Epäilin heti alusta alkaen :-).

Luin mitä heistä oli aiemmin sanottu. Vaikuttaa siltä, että he aina neuvovat välttämään Malmbergsia ja ehdottavat Xerolightia. Tuntuu siltä, että heidän pitäisi lopettaa Malmbergsin myynti ja olla vain Xerolightin jälleenmyyjä. Se tuntuisi reilummalta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.