1 295 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Akustiikkatiivistemassa?
Hei kaikille!
Olen melko uusi Ruotsissa, joten toivottavasti on ok puhua englantia. Etsin akustista tiivistettä, jota voi käyttää huoneistossa (luulisin, että ruotsiksi tätä kutsutaan akustiseksi tiivisteeksi).
Tietääkö kukaan mitään hyviä tuotteita, joita on saatavilla Ruotsissa, kuten tämä, kiitos? Isossa-Britanniassa nämä on melko helppo löytää, mutta minulla on vaikeuksia löytää joitain Ruotsista.
Kiitos paljon!
Olen melko uusi Ruotsissa, joten toivottavasti on ok puhua englantia. Etsin akustista tiivistettä, jota voi käyttää huoneistossa (luulisin, että ruotsiksi tätä kutsutaan akustiseksi tiivisteeksi).
Tietääkö kukaan mitään hyviä tuotteita, joita on saatavilla Ruotsissa, kuten tämä, kiitos? Isossa-Britanniassa nämä on melko helppo löytää, mutta minulla on vaikeuksia löytää joitain Ruotsista.
Kiitos paljon!
Hei, tervetuloa Ruotsiin!R Rupy271 sanoi:Hei kaikki!
Olen melko uusi Ruotsissa, joten toivon, että on ok puhua englantia. Etsin akustista tiivistettä käytettäväksi asunnossa (luulen, että ruotsiksi tämä on nimeltään akustinen tiiviste).
Tietääkö kukaan mitään hyviä tuotteita saatavilla Ruotsissa, kuten tämä, kiitos? Yhdistyneessä kuningaskunnassa nämä on melko helppo löytää, mutta Ruotsissa on vaikeaa löytää.
Kiitos paljon!
Tällä on akustisia ominaisuuksia kuvauksen mukaan.
https://www.bauhaus.se/fogmassa-sik...MIgc7B19KuiAMVilyRBR1Y7yRWEAQYAiABEgJZxPD_BwE
Tarkoitatko "green glue noiseproofing sealant", joka laitetaan kipsilevyjen väliin?
Jos ymmärrät ruotsia ja tarvitset äänieristystä, täällä on monia vinkkejä täällä.
Käyttötapa, jonka olen nähnyt, on rakentajien käyttäessä useita kipsilevyjä "green glue noiseproofing sealant" -tiivisteen kanssa niiden välissä.
Ehdokas:
bauhaus.se: Fogmassa sika sikacryl 105 professional 300 ml (linkki ilman seurantamerkkejä)
(lähde täältä)
Jos ymmärrät ruotsia ja tarvitset äänieristystä, täällä on monia vinkkejä täällä.
Käyttötapa, jonka olen nähnyt, on rakentajien käyttäessä useita kipsilevyjä "green glue noiseproofing sealant" -tiivisteen kanssa niiden välissä.
Ehdokas:
bauhaus.se: Fogmassa sika sikacryl 105 professional 300 ml (linkki ilman seurantamerkkejä)
(lähde täältä)
Klikkaa tästä vastataksesi