Aion putsata vanhan kylpyhuoneen seinät, joka sijaitsee kellarikerroksessa (talo on vuodelta -39). Aiemmin seinillä oli laatat, jotka olemme poistaneet, katso liit. kuvat.
Voiko tätä alustaa suoraan pohjustaa ja sitten pinnoittaa kipsillä, vai täytyykö meidän poistaa kaikki niin, että seinät ovat "puhtaat" aiemmasta alustasta (keltainen näyttää olevan jonkinlaista maalia tai vastaavaa)?