Aion putsata vanhan kylpyhuoneen seinät, joka sijaitsee kellarikerroksessa (talo on vuodelta -39). Aiemmin seinillä oli laatat, jotka olemme poistaneet, katso liit. kuvat.
Voiko tätä alustaa suoraan pohjustaa ja sitten pinnoittaa kipsillä, vai täytyykö meidän poistaa kaikki niin, että seinät ovat "puhtaat" aiemmasta alustasta (keltainen näyttää olevan jonkinlaista maalia tai vastaavaa)?
 
  • Vanhan kylpyhuoneen seinä, josta on poistettu laatat; näkyvissä on keltaista maalia ja muita kerroksia.
Olin vuokrannut flexin (betong slip) värin/liimajäämien poistoon ja käynyt läpi seinän, jotta rappaus tarttuu paremmin:)
 
Jos minä hioisin, olisin selvittänyt etukäteen, onko seinän kiinnityksessä asbestia.
Kipsirappaus/siloite ei varmaan ole sopiva kellarin seinille.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.