Hei,
Meillä on todella lyhyt äänieristys rivitalossamme Espanjassa. Uskon, että seinä on rakennettu håltegel. Auttaako, jos laitan kaksois-gipsskivor puolellemme? Voiko håltegel täyttää jollain massalla parantaakseen äänieristystä (todella paljon reikiä täytettävänä siinä tapauksessa). Vai täytyykö rakentaa toinen seinä pienellä välimatkalla vanhaan seinään? Meillä on vähän tilaa, joten ei taida olla tilaa ylimääräiselle seinälle muutaman senttimetrin sisään vanhasta...