Hei kaikki! Olen rakentamassa pumpputaloa uima-altaalle. Tavoitteena on saada siitä mahdollisimman hiljainen. Tosin se on sijoitettu autotallin taakse, mutta haluaa sitä olla hieman ystävällinen naapureille.


Tähän mennessä olen sijoittanut muurilohkoja hyvin salaojitettuun sorapohjaan. Sitten olen rakentanut kehikon ympärille niin, että kehikko ei ole yhteydessä muurikiviin. Olen laittanut raakapontin katoksi kattohuovan kanssa ja olen nyt aikeissa asentaa paneelit.


Kysymys on, rakennanko kaiuttimen? Mitä voisin tehdä lisää äänieristeyksen parantamiseksi mahdollisimman hyvin? Mineraalivilla ei käy, koska siellä voi olla märkää. Solumuovi ei taida olla hyvä äänieristykseen?


Ulkokipsi sisällä ehkä? Miten te tekisitte?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.