1 419 lukukertaa ·
23 vastausta
1k lukukertaa
23 vastausta
900 tai 1200 mm kipsi?
Ahh ok. Joten 1200 sekä vanerille että kipsille 👍👍FredrikR sanoi:
Huone on tavallinen sisähuone. Joten ehkä osb riittää? Olen kuullut, että vaneri on paljon parempi.
Ajattelin muuten tehdä samanlaista autotallissa. Se on kylmä autotalli, mutta noin 1/5 autotallista on jaettu eristettynä varastona. Ajattelin poistaa nykyisen kipsiseinän ja korvata sen vain vanerilla tai OSB:llä. Voiko näin tehdä vai täytyykö myös laittaa kipsilevy?FredrikR sanoi:
Voit tehdä niin.F Fredrik K80 sanoi:
Mutta jos aiot kuitenkin laittaa vaneria tai OSB:ta ulkopuolelle, voisit asentaa sen kipsilevyn päälle.
Magnus E K
Talon omistaja
· Östergötland
· 4 609 viestiä
Magnus E K
Talon omistaja
- Östergötland
- 4 609 viestiä
Kipsi on hyvä palon leviämisriskin vähentämiseksi.F Fredrik K80 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi