L Lillabus12 #1 Jäsen · 1 viesti torstaina klo 23:25 Lillabus12 Jäsen 1 viesti torstaina klo 23:25 #1 Tacksam för tips på hur jag bäst lagar trasig vägg. Puts(?) över soltorkat tegel. Inomhus. #laga #putsa #putsad-vägg #vägg #väggar
P PerOF #2 Jäsen · Stockholm · 431 viestiä perjantaina klo 06:20 PerOF Jäsen Stockholm 431 viestiä perjantaina klo 06:20 #2 L Lillabus12 sanoi: Tacksam för tips på hur jag bäst lagar trasig vägg. Puts(?) över soltorkat tegel. Inomhus.[kuva][kuva][kuva] Kanske går att laga med lera? Om det verkligen är soltorkat tegel. Kalkputs läggs på lera och blir hårt och solitt. "Husfix" är en slags cement som finns i små förpackningar. Husfix blir lite seg och spricker inte. Viimeksi muokattu: perjantaina klo 06:39
L Lillabus12 sanoi: Tacksam för tips på hur jag bäst lagar trasig vägg. Puts(?) över soltorkat tegel. Inomhus.[kuva][kuva][kuva] Kanske går att laga med lera? Om det verkligen är soltorkat tegel. Kalkputs läggs på lera och blir hårt och solitt. "Husfix" är en slags cement som finns i små förpackningar. Husfix blir lite seg och spricker inte.