Kuulostaa siltä, että ovat rakentaneet väliseinän 45mm koolauksella. Kun keittiö asennettiin, laittoivat he vielä 45mm koolauksen lastulevyn päälle saadakseen asennusseinän, jossa putket ja sähköjohdot voivat kulkea takana ja jotta kaapit voidaan kiinnittää lastulevyyn. Tämä on kuitenkin vain karkea arvaukseni.

Bart Bart sanoi:
Kuulostaa siltä, että he ovat rakentaneet väliseinän 45mm tukirangalla. Sitten kun keittiö asennettiin, he lisäsivät vielä 45mm tukirangan lastulevyllä, jotta saatiin asennusseinä, johon putket ja sähköt voidaan laittaa taakse ja kaapit ruuvata lastulevyyn. Tämä on kuitenkin karkea arvaus minun puolelta.
Se ei silti selitä, miten voi olla 20mm ilmaa kipsilevyjen välissä ja mikä tulppa sopii.

Olisin varmaan tunkenut sinne jotain kittiä, kuten tasoitetta ja ruuvannut kiinni.
Tai jyrsinnällä suurentanut reiän sisemmässä kipsilevyssä poralla, jota pyörittelee hieman, jotta molly-tulppa pääsee laajentumaan.

Ahaa, ehkä luin tai ajattelin väärin? Tulkitsin sen 50mm+50mm. Mutta jos se on yhteensä 50mm, olen ilman vastausta.

Bart Bart sanoi:
Kuulostaa siltä, että he ovat rakentaneet väliseinän 45mm koolauksella. Kun keittiö pitäisi asentaa, he laittoivat toisen 45mm koolauksen lastulevyn kanssa päälle saadakseen asennusseinän, jossa putket ja sähköjohdot voivat kulkea takana ja jotta kaapit voidaan ruuvata lastulevyyn. Kuitenkin tämä on karkea arvaus minun puoleltani.
Seinä, jota tämä koskee, ei kuitenkaan ole keittiössä 😅

B Bjober sanoi:
Se ei vieläkään selitä, kuinka kipsilevyjen väliin voi jäädä 20 mm ilmaa ja mikä plugi sopii.

Olisin varmaan laittanut jotain mönjää, kuten tasoitetta, ja ruuvannut sisään.
Tai jyrsitty reikää sisemmässä kipsilevyssä hieman poralla niin, että molly mahtuu laajentumaan.
Se voisi ehkä olla vaihtoehto, vaikka se tuntuu uskomattoman hankalalta. Tarvitsen kuitenkin huoltomiehen paikalle, jotta hän voi korjata oven, jota ei voi sulkea, joten vaikuttaa siltä, että on parasta kysyä heiltä, mitä pitäisi oikeastaan tehdä.

R Rovvan sanoi:
Seinä, josta on kyse, ei kuitenkaan ole keittiön vieressä 😅
Kaksi virhettä minulta sitten. Luulin, että keittiö on toisella puolella.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.