Aion rakentaa 3D-ikkunan, joka "nuolee kulmaa" kuvan kaltaisesti, mutta ei niin syvällisesti, koska en halua, että puu värjäytyy alapuolelta. Olen ajatellut noin 10-20 syvää.
Te, joilla on samanlaiset, miten olette rakentaneet tai mistä olette tilanneet ikkunanne?