Aion asentaa vesikiertoisen lattialämmityksen ensimmäiseen kerrokseen, 45 neliömetrin olohuoneeseen, jonka puolikas pinta-ala on ryömintätilan yllä ja puolikas kellarin yläpuolella. Talo on rakennettu vuonna 1974. Lattiassa on eristys.

Tällä hetkellä minulla on lastulevy ja parkettilattia, ja se tulee olemaan parkettilattia.

En tiedä, mitkä vaihtoehdot ovat parhaita:

option A

LK Uratlevy EPS 30 nykyisen lastulevyn päälle? Saanko vähemmän ääntä alemmassa kerroksessa?​

option B

poista nykyinen lastulevy ja asenna LK 22 mm, Uratlevy?
 
  • Pohjapiirros, joka näyttää asunnon huoneiden jaon: olohuone, makuuhuoneet, keittiö, ruokailutila ja kylpyhuone. Olohuoneen alla on ryömintätila.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.