Voiko laittaa kipsi pinnalle, joka näyttää tältä, vai tarvitaanko koolaukset?
Lisäksi, miten laitetaan kipsilevyt Treetexin päälle? Se on kyllä ollut erittäin aikaa vievää poistaa Treetex, ja jatkossa haluaisin mieluummin jättää sen paikalleen, ajattelin.
Voiko kipsiä laittaa pinnalle, joka näyttää tältä, vai tarvitaanko reglar?
Vaikea sanoa, kun ei näe kuinka epätasainen se on. Aloita yhdellä kerroksella, jos se ei ole riittävän tasainen, lisää toinen kerros niin sen pitäisi tasoittua.
JJoshua Dalton sanoi:
Tuleeko se suoraksi?
Kyllä, jos tretex on tasainen, kipsistä tulee tasainen
Vaikea sanoa, ei näe kuinka epätasainen se on. Aloita yhdellä kerroksella, jos se ei ole tarpeeksi tasainen, ota toinen kerros, niin sen pitäisi tasoittua.
Kyllä, jos tretex on tasainen, kipsi tulee olemaan tasainen
ok, kiitos. pitäisikö ruuvata läpi kipsin, treetexin ja lankun sisään?
Pitäisikö käyttää kipsiruuvinväännintä vai tavallista? ja mikä ruuvi? kiitos!
Tavallinen kipsiruuvi 3 kerrokselle kipsiä pitäisi riittää ulottumaan puuseinään.
Käytä sitä ruuvinväännintä, mikä sinulla on, saat joka tapauksessa tekniikan haltuun muutaman ruuvin jälkeen
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.