Hei kaikille.
Sisustan vinttiäni ja saan matalat seinät ulkona kattotuolien tukijalkojen kohdalla. Kattotuolien väli on 1200cc. Jotta välttyisin lisäsäännön asentamisesta jokaiseen väliin, ajattelin jatkaa harvarimoilla (28x70) cc300 vaakatasossa koko matkalta lattiaan asti. Mielestäni se on myös parempi sähköasennukselle.
Kysymys kuuluu, tuleeko siitä tarpeeksi vakaa??