Er spekulant på et hus bygget i -50'erne, som i stommen har ytong. Det, jeg undrer mig over, er, om ytong fra den tid er det samme som blåbeton=radon? ??? Taknemmelig for hjælp..
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.