Hej alle glade!

Jeg leder efter en dør nu, hvor badeværelsesrenoveringen står lige om hjørnet ;D Har set flere døre med rundt vindue i, men disse døre har været helt glatte, og "indfæstningen" rundt om glasset har været glat. Jeg leder efter en dør med mere maritim følelse. Altså en med "boltret" indfæstning eller skibsvindue om man vil. Ved at Dooria havde/har en, men hvad koster den? Nogle andre tips til, hvor man kan få fat i en sådan dør?
Døren skal være hvid.

Nogen ??? ???

Travlt, eller?
Nej men lidt rastløs ;)

Du må jo lave en selv med hjælp fra: [link]
Der var desværre ingen med marint udseende :(

Godt link ellers

Gutte sagde:
Hej alla glade!

Leder efter en dør nu når badeværelsesrenoveringen står for døren ;D Har set flere døre med rundt vindue i, men disse døre har været helt glatte samt at "indfatningen" rundt om glasset har været glat. Jeg leder efter en dør med mere maritim følelse. Altså en med "boltret" indfatning eller skibsvindue, om man vil. Ved at Dooria havde/har en, men hvad koster den? Nogle andre tips til, hvor man kan få fat i en sådan dør?
Døren skal være hvid.
Dooria har stadig en. Gissningsvis må du betale 3-4k SEK for den.

Ønsker du en rigtig fin dør med ægte maritimt udseende kigger du selvfølgelig på Bovalls døre med rundt vindue - de laver også indvendige døre. Forvent dog, at det koster mindst det dobbelte.

Gutte sagde:
Altså en med "boltet" fastgørelse eller skibsvindue, hvis man vil.
8) Et alternativ er at kigge på en skibsskrot. Å, da mener jeg ikke, at du skal dykke ned på havets bund. ;D

Jeg mener at huske, at der er en i Stockholmsområdet. :-/

Vil huske at der findes en i Stockholmsområdet.
Har også en svag erindring om, at jeg har hørt, at det findes. De havde en side, hvor man kunne se priser osv. Må väll google lidt ;) Man burde jo kunne lave en dør, hvis man fik fat i et fartøjsvindue. Må väll prøve :-/

Forresten. Har en gammel gabondør stående. Tror I, at det fungerer med sådan en? Karmen, der sidder der i dag, har nemlig gamle hæderlige hængsler. Kan jo være værd at prøve ???

Tak for alle svar ;D ;)

Totte_S
Køb en glat dør med rundt vindue, få en pladearbejder til at skære en rund kant til fx 5 cm bred i messingplade, jo tykkere desto flottere. Bolt fast med kuppelmutre i messing.

Tjek med Bovalls dørsnedkeri.
www.bovalls.se
Smager det så koster det..... :o

Bliver nok en Dooria alligevel. Er lidt billigere end Bovalls ;) Tanken er at udskifte alle indvendige døre samtidig, og at handle fra Bovalls ville næsten betyde økonomisk selvmord :'( Dørene fra Dooria er også dyre som narkotika, men meget flotte ;)

Gutte sagde:
Smager det så koster det.....  :o

Bliver nok en Dooria i alle fald. Er lidt billigere end Bovalls ;) Tanken er at udskifte alle indvendige døre samtidig, og at så handle fra Bovalls ville næsten betyde økonomisk selvmord :'( Dørene fra Dooria er også dyre som narkotika, men meget flotte ;)
Hehe ja det koster at ligge på toppen.. ;-)
Jeg ved, at Bovalls har dyre døre, men det er veldesignede og håndværksmæssigt lavede ting, god kvalitet...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.