Jeg vil gerne have en udtrækkelig tørrestativ under en bordplade. Rummet er trangt, og jeg kan ikke sætte ekspansionsbeslag på siderne. Jeg undrer mig derfor, om jeg kan vinkle dem og skrue dem op i bordpladen og derefter fastgøre skuffen ovenfra, så at sige.
Det bliver jo helt andre kræfter i vinkler, som beslagene ikke er tænkt til. Jeg viser på et billede, hvordan det kunne se ud.
Hvad tror I? Kan man regne med, at den holder til 10kg?
risikoen er, at siderne på skinnen bukker ud, og alle kuglerne ryger ud, og så har du ingen skuffe.
kan du ikke anskaffe en vinkelskruetrækker?[link]
findes bor med bitsholder. altid bedst at montere som det er tænkt, selvom 10 kg ikke er så meget
Problemet er ikke, at det er trangt ved montering, men når jeg sætter hvidevarerne tilbage. Jeg har ikke plads til beslagene i almindelig sidemontage. Derfor overvejer jeg at lægge dem ned.
Alt er indkøbt, men ikke opstillet. Der er specielle beslag, der kan holde til vægten den vej, men de var lidt for store til mig. Jeg har købt et par almindelige i god kvalitet, som jeg håber kan holde til lidt vægt.
Alt er indkøbt men ikke opsat. Der findes særlige beslag, som kan tåle vægten i den retning, men de var lidt for store til mig. Jeg har købt et par almindelige i god kvalitet, som jeg håber kan holde til lidt vægt.
Hvordan gik det, blev det godt?
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.