Vi har kigget på vinduer, men har endnu ikke nået frem til et svar på, om det er værd 'besværet' at tage hjem fra Polen. Det ser ud til at være svært at få fat på trelagsvinduer, der lever op til vores svenske krav.
Der er dog en leverandør, som du kan finde på dette link, der måske kan være interessant -
http://www.scanwin.pl/cennik.php
Priser mv. findes på sitet, men kun på polsk.
Der er også en virksomhed i Skåne (Eslöv / Marieholm), der tilbyder polske vinduer, men jeg har ikke kigget på disse. Virksomheden annoncerer regelmæssigt i Sydsvenskan. Har ikke deres navn i hovedet lige nu.
Fortæl gerne, hvordan jeres planer fortsætter!
/Jonas