Hej!
Jeg isolerer mit udestue med cellplast og er begyndt at lægge vindpapp ovenpå (ved, at man burde gøre det omvendt, men dette var lettere/hurtigere). Derefter skal jeg skrive trall ovenpå. Vindpappen er AC 350 og indeholder asfaltlignende materiale. Jeg bemærker nu, at det lugter meget skarpt af pappen, især når dørene er lukket et stykke tid. Tror I, at lugten vil aftage med tiden? Jeg vil jo ikke sidde i udestuen med asfaltlugt...

mvh Pontus

Den er lavet til ydersiden ydervæg, fjern!

• Synes
Åsa Lund og 1 anden
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sagde:
Den er lavet til ydersiden ydervæg, tag den væk!
Tag den væk for at lugt ikke aftager? Jeg ved, at den ikke bruges til dette formål, men det jeg vil opnå er at stoppe træk som var et stort problem før.

Vindpap i gulvet nej. Blæste det nedenfra og op virkelig? Usædvanligt! Monter vindtætning i stedet, typ Bison eller lignende.

Jonatan79 Jonatan79 sagde:
Vindpap i gulvet nej. Blæste det nedefra og op virkelig? Usædvanligt! Monter vindbeskyttelse i stedet, typisk Bison eller lignende.
Ok! Ja, nedefra. Lå en gless trall som gulv og sprækker så man kunne se ud til naboen. Varmen, der blev bygget op i løbet af dagen i udestuen, var væk på 10 minutter, når det blæste udenfor.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.