Jeg har tænkt på at bygge til min sommerhus, og vil have en gavlvæg med 3-4 store vinduer. De vil dække hele væggen stort set. Mit spørgsmål er: hvordan skal jeg få væggen tilstrækkelig stabil? Normalt er det, som jeg har forstået det, vægbeklædningen i form af f.eks. spånplader, der giver væggen dens stivhed mod vindpåvirkning f.eks. I dette tilfælde med så store/mange vinduer bliver vægbeklædningen minimal. Hvad gøre?