En cementpille med synlig armering, beskadiget af strukturel skade, omgivet af planter. Skadet betonhjørne med synlig armeringsjern og revner i cementplade, omgivet af kabel, set oppefra med have i baggrunden.
Ville du købe dette hus? Et sommerhus jeg virkelig gerne vil købe har strukturelle skader på 4 søjler som understøtter taget (en cementplade) hvor vand er trængt ind og har fået armeringen til at skyde betonen væk - er det dyrt at reparere? Ellers er huset og haven helt vidunderlige.

• En væg med strukturskader, revner og misfarvning, der viser skader forårsaget af vandindtrængen i et sommerhus.
Man har nok brug for et helhedsbillede af, hvordan det ser ud. Lidt uklart, hvad der står på hvad.

• Synes
F Scott
  • Laddar…
En væg med synlige revner og fugtskader, gule og hvide pletter, der måske kræver renovering. En revnet cementvæg ved siden af tæt bevoksede træer. Træbetonvæg med revner og synlig armering ved et hus i Grækenland, potentielt skadet af vand.
Hele historien er, at huset jeg forsøger at købe ligger i Grækenland med forskellige byggestandarder, men at bruge stålstænger og cement gøres også der - og jeg kan ikke komme dertil på grund af Corona, så jeg undrer mig over, om det er dumt og kostbart at tage fat på denne renovering. Selvfølgelig kan der hyres byggere der, men jeg har begrænsede midler og derfor spørger jeg jer om råd.
Mere information:
Den oprindelige hytte på ca. 45 m² er blevet indhegnet ved at tilføje cementpiller rundt om facaden og tilføje et betonpladetag. Taget har også asbest i cementen, men jeg forstår, at det fjernes rutinemæssigt. Er det dumt at overveje dette projekt? Plejer det at være kostbart at reparere vandskadede piller, hvor stålstængerne skyder væk betonen? Så taknemmelig for feedback :)

• Et hus med synlige revner i betonfacaden og stålstænger eksponeret; potentielt vandskade; Grækenland.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.