Stor usikkerhed omkring vores altan! Huset er bygget i leca 400mm homogent. Derefter 70mm cellplast på ydersiden med tyndpuds. Virksomheden, der byggede, har lavet mange fejl og gik konkurs lige efter byggeriet. Den nuværende konstruktion er en træaltan, hvor bærselinen er fastgjort med en slags kemanker, der ligner flexrør men er stive og derefter en slags masse i. Samt en afstivning, der er skruet i udefra, hvor rækværket går mod facaden.
Jeg føler stor usikkerhed omkring løsningen og overvejer at gøre det om og gøre det rigtigt. Hvordan gør man? Indenfor er der et badeværelse, som lige nu skal renoveres (spørg ikke hvorfor). Så muligheden er der for at forankre indefra lige nu!
 
Staffans2000
Hvorfor?




Har altanen begyndt at vise tegn på en kommende skilsmisse?

Staffans
 
Tag gerne nogle billeder af altanen samt de dele du er usikker på.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.