Jeg har brug for nogle venstregængede øjer, alternativt kroge, med trægevind. Dimension ca. 80mm lange, 15-30 mm øje, tykkelse 5-6 mm. Jeg kan kun finde højregængede, er der nogen, der ved, om venstregængede overhovedet eksisterer et sted?
Skulle behöva några vänstergängade öglor, alternativt krokar, med trægæng. Dimension ca 80mm långa, 15-30 mm øje, tykkelse 5-6 mm. Finder kun højregængede, nogen som kender til om det ens eksisterer venstregængede nogen steder?
Haha, jo, forstår at det lyder som en lidt usædvanlig forespørgsel.
Skal forbinde en samling i et nethegn (sætter en regel på hver side af samlingen) og ville være lidt nærig og forsøge at bruge krog + øje i stedet for vantskrue eller øjebolte. Tænkte så øjer i den ene regel og kroge i den anden - men hvis begge er højregevind vil det jo ikke spænde noget... og at spænde først og derefter sætte på krogene, ja så kan man jo ikke spænde helt for så når man jo ikke frem til krogene...
Men må vel finde nogle billige gennemgående små øjebolte eller vantskruer...
Ha! Den der ser jo praktisk ud! Man ser ikke så tydeligt på billedet, men jeg antager, at stangen har et hul, som tråden skal igennem, et firkantet hoved, som man drejer på bagsiden, og at den spærrer sig selv fra at rotere baglæns?
Såg dessutom bland de relaterede produkter at de jo faktiskt har billigere vantskruvar, men de kalder dem sträckskruvar...