Ser ud til at være lavet til indstøbning med tanke på det bølgede mønster. En eller anden type forankring? Sjov ting at have som pynt i hvert fald
Ser ud til at komme fra en sådan her.

Kan det være en del af et gangjern til indstøbning? Det har intet med jernbaner at gøre.
Renovatør
· Uppsala
· 2 169 indlæg
Synes så, at toppen på den på billedet og mit billede er meget ens, men forskelligt rustne. Jeg mener, at der lå sådanne langs med skinnerne, hvor betonsveller var gået i stykker og blev skiftet ud. Det var bare min første tanke, da jeg så den.
Klik her for at svare


