Den er forngjuten
Fandt den under et betonggulv, som vi rev op

• Rustent metalstykke fundet under et betonggulv efter et rivningsprojekt.
  • Rustikt stemmejern fundet under et beton gulv, dækket af rust og jord.
  • En gammel, rusten metalldel fundet under et fjernet betonggulv, med en tydelig cylinderformet åbning øverst.
Ser ud til at være lavet til indstøbning med tanke på det bølgede mønster. En eller anden type forankring? Sjov ting at have som pynt i hvert fald

• Synes
Torpet105
  • Laddar…
Ser ud til at komme fra en sådan her.
auto

Blodsoppen
snuttjulle snuttjulle sagde:
Ser ud til at komme fra en sådan her.
[bild]
Det tror jeg ikke, for sådanne søm har jeg.
Men spændende tingest i hvert fald

• Synes
Torpet105
  • Laddar…
Kan det være en del af et gangjern til indstøbning? Det har intet med jernbaner at gøre.

• Synes
Torpet105 og 2 andre
  • Laddar…
D Daniel 109 sagde:
Kan det være en del af et hængsel til indstøbning? Det har intet med jernbaner at gøre.
Mit gæt også. En hængseldel til en form for luge, der sidder med en bolt eller en rundstang.

Blodsoppen Blodsoppen sagde:
Det tror jeg ikke, for sådanne spik har jeg.
Men spændende ting i hvert fald
Kan du tage et billede af sådan en "spik" ? Det er betonsveller på billedet med indstøbt øje for at kunne spænde skinnerne fast med en krampe.

• Synes
Torpet105
  • Laddar…
Blodsoppen
snuttjulle snuttjulle sagde:
Kan du tage et billede af en sådan "spik" ?
Det er betonsveller på billedet med indstøbt øje for at kunne spænde skinnerne fast med en krampe.
Ved præcis hvordan de ser ud, men ikke som ts billede

Synes så, at toppen på den på billedet og mit billede er meget ens, men forskelligt rustne. Jeg mener, at der lå sådanne langs med skinnerne, hvor betonsveller var gået i stykker og blev skiftet ud. Det var bare min første tanke, da jeg så den.

• Synes
Incitament og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.