Hej er der nogen venlig sjæl der ved hvad man skal købe for noget for at vaske hvidt skimmel væk som jeg har på syldstolper og stenene i fundamentet det er fundament fra 1907 jeg har skiftet gulvet ud men ved ikke hvad jeg skal vaske med det er jo ret meget nogle steder takker for alle svar
Opelhenke......
Opelhenke......
Kig på www.jape.se
Altvidende
· Härifrån
· 789 indlæg
Hvidt mug ved jeg ej, men sortprikket fungerer Klorin suverænt til.
Hej Opelhenke,
Der findes kun ét produkt, der i dag fjerner skimmel permanent. Desværre er det ikke noget, man selv lægger på, da det skal opvarmes til 70-140 grader Celsius ved påføring. Mange tror, at det er for at dræbe skimmelen, men det er ikke tilfældet. Den høje temperatur kræves for at kapillærkræfterne skal trække substansen ind i materialet og derigennem blive permanent.
Produktet hedder VitalProtect og markedsføres af Novoma i Hägersten. Tjek www.novoma.com
Der findes kun ét produkt, der i dag fjerner skimmel permanent. Desværre er det ikke noget, man selv lægger på, da det skal opvarmes til 70-140 grader Celsius ved påføring. Mange tror, at det er for at dræbe skimmelen, men det er ikke tilfældet. Den høje temperatur kræves for at kapillærkræfterne skal trække substansen ind i materialet og derigennem blive permanent.
Produktet hedder VitalProtect og markedsføres af Novoma i Hägersten. Tjek www.novoma.com
Klik her for at svare