Dette gips skal monteres ind i vores nye badeværelse. Det har dog suget vand, der er sivet ind gennem den ødelagte plast. Er det nogen fare? Kan firmaet bruge gipsen alligevel, eller skal jeg bede dem om at få nyt gips?

Gipsbrædder dækket af plast, med synligt vandoptrukket materiale, placeres udendørs.
 
Det kommer til at tørre op. Ser ud til kun at have kommet nogle dråber på skivkanterne.
 
De der lille er ingen problemer, men tjek gerne når de deler traven, så det ikke er drivvådt over et stort område.
 
  • Synes
Thomas Moberg og 2 andre
  • Laddar…
Nu er det sket igen. Efter at have været væk i 4 dage over påskeferien, var presenningen, som firmaet havde lagt over, blæst væk, og gipsen lå ubeskyttet igen, da vi kom hjem. Den øverste plade havde vandmærker langs hele den eksponerede kant.

Hvad tror vi om gipsens tilstand denne gang?

hvad skal jeg sige til firmaet?

Gipsplader uden overdækning, nogle med plastdelvis vækblæst, vandmærker på kanterne efter kraftigt vejr, uden for et hus på græs.

Vandmærker på kanten af gipsplader efter at presenningen blæste væk. Tæt billede viser beskadiget overflade på den øverste gipsplade.
 
Sig til dem at skaffe nyt. Du skal ikke lade dem bygge fugt ind.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.