Dette gips skal monteres ind i vores nye badeværelse. Det har dog suget vand, der er sivet ind gennem den ødelagte plast. Er det nogen fare? Kan firmaet bruge gipsen alligevel, eller skal jeg bede dem om at få nyt gips?
Nu er det sket igen. Efter at have været væk i 4 dage over påskeferien, var presenningen, som firmaet havde lagt over, blæst væk, og gipsen lå ubeskyttet igen, da vi kom hjem. Den øverste plade havde vandmærker langs hele den eksponerede kant.