Skal skifte terrassegulv (ikke regler) i vores udestue. Købte XL-bygs xlent terrassebrædder i begyndelsen af juni i år og havde tænkt at lægge dem relativt kort efter dette. Men på grund af småbørn og tidsmangel blev det ikke til noget, hvilket gjorde, at jeg opbevarede brædderne i vores garage (pladskur-afart) hvor det har været temmelig varmt om sommeren. Gætter på, at terrassebrædderne er blevet ret tørre med øget risiko for at være blevet skæve osv. Nu tænkte jeg at omlægge gulvet (ca. 3 måneder senere) og mit spørgsmål er så, om I synes, jeg skal vande brædderne inden lægning?? Hvis ja, hvordan gør jeg det?