Vi skal lægge nyt gulv på overetagen (1,5 plan) og afstanden mellem bjælkerne er ca. 1.1m.
Hvad skal man lægge? Gulvspån, gulvgips, råspont eller noget andet.
Afstanden mellem bjælkerne er stor, så kun gulvspån vil vel ikke fungere så godt?

/Jonas
 
Jeg ville nok supplere bjælkerne for at få kortere mellemrum. Reglar og kortlingar. Alternativt lægge et solidt plankegulv, mindst 50 mm tykt.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.