I isoler #1 Bygningsbevarer · Lund · 135 indlæg 3 sep 2003 klokken 07:34 isoler Bygningsbevarer Lund 135 indlæg 3 sep 2003 klokken 07:34 #1 Vi skal lægge nyt gulv på overetagen (1,5 plan) og afstanden mellem bjælkerne er ca. 1.1m. Hvad skal man lægge? Gulvspån, gulvgips, råspont eller noget andet. Afstanden mellem bjælkerne er stor, så kun gulvspån vil vel ikke fungere så godt? /Jonas
Vi skal lægge nyt gulv på overetagen (1,5 plan) og afstanden mellem bjælkerne er ca. 1.1m. Hvad skal man lægge? Gulvspån, gulvgips, råspont eller noget andet. Afstanden mellem bjælkerne er stor, så kun gulvspån vil vel ikke fungere så godt? /Jonas
J JesperS #2 Medlem · 219 indlæg 3 sep 2003 klokken 09:51 JesperS Medlem 219 indlæg 3 sep 2003 klokken 09:51 #2 Jeg ville nok supplere bjælkerne for at få kortere mellemrum. Reglar og kortlingar. Alternativt lægge et solidt plankegulv, mindst 50 mm tykt.
Jeg ville nok supplere bjælkerne for at få kortere mellemrum. Reglar og kortlingar. Alternativt lægge et solidt plankegulv, mindst 50 mm tykt.