Har støbt gulv med slanger og skal til at gøre overfladen helt klar til gulvbelægning. For at få det så glat og flot som muligt, tænker jeg at flydespartle. Der findes et hav af forskellige fabrikater og betegnelser for gulvafretning, og det er dermed svært for en amatør som mig at finde rundt i dette.
Mit spørgsmål er; hvad skal man bruge?
Det er fra 0-nogle millimeter, der skal udjævnes, samt at det er et varmt gulv gennem gulvvarmen (om det har betydning i sammenhængen?)
Mit spørgsmål er; hvad skal man bruge?
Det er fra 0-nogle millimeter, der skal udjævnes, samt at det er et varmt gulv gennem gulvvarmen (om det har betydning i sammenhængen?)
Denne kørte jeg sidst, og den var let at arbejde med. https://www.k-rauta.se/produkt/avjamningsmassa-kiilto-topplan-df-20-kg/6411512292205
Jeg har støbt nu i ugen og har ikke tændt for varmen endnu. Vil dog gøre spartelarbejdet færdigt, før det er tid (ca. en måned). Ca. 40kvmPeter2400 sagde:
Klik her for at svare
