Har støbt gulv med slanger og skal til at gøre overfladen helt klar til gulvbelægning. For at få det så glat og flot som muligt, tænker jeg at flydespartle. Der findes et hav af forskellige fabrikater og betegnelser for gulvafretning, og det er dermed svært for en amatør som mig at finde rundt i dette.

Mit spørgsmål er; hvad skal man bruge?

Det er fra 0-nogle millimeter, der skal udjævnes, samt at det er et varmt gulv gennem gulvvarmen (om det har betydning i sammenhængen?)
 
Uanset hvilket spackel du vælger, bør du slukke for varmen, det forkorter tørretiden og gør alt betydeligt mere besværligt.
Hvor stort et område drejer det sig om?
 
Peter2400 Peter2400 sagde:
Uanset hvilket spartelmasse du vælger, så burde du slukke for varmen, det forkorter tørretiden og gør alt betydeligt mere besværligt.
Hvor stor et areal drejer det sig om?
Jeg har støbt nu i ugen og har ikke tændt for varmen endnu. Vil dog gøre spartelarbejdet færdigt, før det er tid (ca. en måned). Ca. 40kvm
 
  • Synes
Peter2400
  • Laddar…
Stefan N Stefan N sagde:
Denne brugte jeg sidst, og den var nem at arbejde med. [link]
Tak for tipset
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.