AXS
Ser jo rigtig godt ud! Tillykke!

At kanterne får flere porer er meget almindeligt og svært at få bugt med.
Jeg havde problemer med, at kanten sugede mere vand og gav en dårligere overflade, jeg løste det ved at pensle vand og olie rundt om kanterne.

Hvad har du imprægneret med?

Hvordan gjorde du med vasken, den ser næsten planlimet ud, brugtes vasken som en del af formen?
Blev der brugt nogen olie i formen til støbningen?
Hvad imprægnerede du pladen med til sidst?

Meget inspirerende.

• Synes
Astrid1
  • Laddar…
Kanterne: ja, det er svært. Indtrykket bliver dog godt og rustikt som det blev synes jeg, skidegodt!!!

Impregnering: Steinfix 100+, ret dyr men værd det tidobbelte! Fungerer super godt!

Hon: jeg monterede hon direkte i formen med dobbeltklæbende tape. Blev supergodt. Lidt arbejde at pille tapen af, men det var det hele værd, da jeg virkelig ville have det planlimet.
Komfuret er også udført som planlimet, men da lavet som en udsparing i formen med krydsfiner og celleplast. Blev også megaflot! Kan lægge op billede Induktionskogeplade integreret i en grå betonbordplade, monteret planlimmet.

bästedräng bästedräng sagde:
Bordet er nu klart.
3 billeder som viser bordet under støbningen, efter støbning og afformet på plads.

Resultatet blev rigtig godt!
Slebet let med vådslibepapir og mangler nu bare at overfladebehandle med olien...

Benene er i dette tilfælde bukkere fra Ikea. Dette bord lavede jeg til en ven, på det som jeg skal lave til mig selv vil der blive svejset ben i sort stål.
flot der! Behøver man at eftervande og plastre ind efter støbning?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.