Hej
Rev ud et skab i vaskerummet nu og håber for alt i verden, at det ikke er asbest

• Væg i et vaskerum med fjernet skab, der viser potentielle asbestmaterialer langs kanten af fliserne og overfladen.
  • Væg med fibermønster og fliser, rester fra et fjernet skab, mulig asbestbekymring i vaskerum efter nedrivning.
Glasfiber....

• Synes
BirgitS og 1 anden
  • Laddar…
Stefan N Stefan N sagde:
Glasfiber....
Tak. Hvordan kan man vide det?

RoTe
J Joppe11 sagde:
Tak. Hvordan kan man vide det?
Tag en prøve og send til analyse... Eller stop med at have asbestpanik om alt, det fungerer også.

• Synes
Grod4n og 1 anden
  • Laddar…
RoTe RoTe sagde:
Tag en prøve og send til analyse... Eller hold op med at have asbestpanik over alt, det fungerer også.
Hvor så henne?

Visse ting er ret rimelige at "have panik" over. Det der skidt er ingen walk in the park, ved du sikkert.

RoTe
J Joppe11 sagde:
Hvor henne?

Visse ting er rimelige at "gå i panik" over. Den der lort er ingen walk in the park, ved du sikkert
Jeg tænker ikke hjælpe dig med at google, og jeg må heller ikke opfordre dig til at gøre det, men der er masser af virksomheder, som gerne tager dine penge mod en analyse.

Man dør ikke af lidt asbest, men det ved du sikkert, det er LANGVARIG eksponering, der er farlig.

Glasfibervæv.

• Synes
Joppe11
  • Laddar…
J Joppe11 sagde:
Hvor da hen?

Visse ting er ret rimelige at "få panik" over. Den der skidt er ikke nogen walk in the park ved du sikkert om
Hvis man forsigtigt tager tapet ned med maske og god ventilation er det ikke et problem.
De som har taget skade af asbest har primært arbejdet i f.eks. Limhamns asbestfabrik i mange år uden beskyttelsesudstyr.

• Synes
RoTe
  • Laddar…
RoTe
Tænk hvor rart det ville være, hvis vi kunne få bugt med svenskens asbestpanik engang.

Ser ud som glasfiber. Hvad får dig til at mistænke asbest?

• Synes
Joppe11
  • Laddar…
Dial_595 Dial_595 sagde:
Ser ud som glasfiber. Hvad får dig til at mistænke asbest?
Ingen mistanke men huset er fra senere 1970'erne.
Vil bare være på den sikre side, da det ikke er mit område. .

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.