Hej!
Förlåt för engelskan, mit svenske ordforråd er ikke så godt med DIY-terminologi...
Jeg fjerner en ikke-bærende indervæg i min lejlighed (bygget 1929) og der er en usædvanlig konstruktion, som jeg gerne vil vide mere om.
Der ser ud til at være en solid trækerne, med et lag halm, efterfulgt af et groft lag af gips/cement.
Er der nogen, der ved hvornår denne type konstruktion var almindelig? Jeg er ikke sikker på, om denne væg er original til lejligheden. Jeg spekulerer også på, om det indeholder asbest, eller noget andet jeg bør være bekymret for...
Tak!