Hej!
Jeg skal bygge indvendige vægge på vores overetage og overvejer, hvordan konstruktionen skal blive så god som muligt. Der er højt til loftet (3,5 m ved kip - 1,5 m ved ydervæg). Jeg er usikker på, hvordan jeg bedst skal sætte stolperne. Enten skal de gå hele vejen op til loftet, eller også bryder jeg stolperne ved ca. 2 m med en tværstolpe og fortsætter derefter fra den. Tanken er, at det måske bliver mere stabilt sådan?
Hvad tror I? Kan jeg lade stolperne gå hele vejen op uden tværslå?