Medlem
· Västra Götaland
· 3 indlæg
Hej! Jeg vil sætte mine højttalere op på væggen. Først er der en enkel gipsplade og bagved er der råspont på cirka 10-12mm tykt.
Højttalerne vejer 12kg hver.
Beslagene jeg har tænkt mig at bruge er disse, (men er fleksibel, så hvis der findes nogle bedre, vælger jeg gerne dem): http://www.produktinfo.conrad.com/d...3-an-01-de-B_TECH_BT77_WANDHALTER_SCHWARZ.pdf
Er det muligt at gennemføre? Vil det holde godt? Jeg vil ikke kunne sætte dem i nogle regler, da positionen ikke tillader det.
Højttalerne vejer 12kg hver.
Beslagene jeg har tænkt mig at bruge er disse, (men er fleksibel, så hvis der findes nogle bedre, vælger jeg gerne dem): http://www.produktinfo.conrad.com/d...3-an-01-de-B_TECH_BT77_WANDHALTER_SCHWARZ.pdf
Er det muligt at gennemføre? Vil det holde godt? Jeg vil ikke kunne sætte dem i nogle regler, da positionen ikke tillader det.
Medlem
· Västra Götaland
· 3 indlæg
Ok! Eftersom det er første gang jeg gør noget sådant her, undrer jeg mig over, hvad jeg skal tænke på? Manualen til beslagene: http://www.produktinfo.conrad.com/d...3-an-01-de-B_TECH_BT77_WANDHALTER_SCHWARZ.pdf
Læs om noget, der kaldes for Mollyplugg, er det nødvendigt her, tror I?
Læs om noget, der kaldes for Mollyplugg, er det nødvendigt her, tror I?
Medlem
· Västra Götaland
· 3 indlæg
Ok! Tak så meget for din hjælp.
Klik her for at svare