Hej! Jeg vil sætte mine højttalere op på væggen. Først er der en enkel gipsplade og bagved er der råspont på cirka 10-12mm tykt.

Højttalerne vejer 12kg hver.

Beslagene jeg har tænkt mig at bruge er disse, (men er fleksibel, så hvis der findes nogle bedre, vælger jeg gerne dem): http://www.produktinfo.conrad.com/d...3-an-01-de-B_TECH_BT77_WANDHALTER_SCHWARZ.pdf

Er det muligt at gennemføre? Vil det holde godt? Jeg vil ikke kunne sætte dem i nogle regler, da positionen ikke tillader det.
 
Kommer gå udmærket, selvom du ikke skruer regelmæssigt. Ingen problemer overhovedet.
 
Nej, du skal ikke bruge nogen molly, den er til gipsvægge hvor du ikke har træ bagved. Du skal bruge almindelige træskruer.
 
Ok! Tak så meget for din hjælp.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.