Nogen der har bygget sådan en? Så man kan stille et par st plader og slippe for at have dem stående på gulvet mod væggen for det bliver så svært at gøre rent på gulvet da:D

BirgitS
Mener du, at du vil have væghængte hylder?
Træplader på konsoller?
Eller som det her?
En væghængt bogreol med glas- og porcelænsfigurer, hylder og en dekoration øverst.
Det er egentlig en bogreol, som er drejet 90 grader og derfor behøver en liste at hvile på for at mindske belastningen på rammen.

Var nok uklar:rofl:, er en opbevaringshylde/anordning hvor man kan opbevare gips/træplader i garagen. Som det er nu har jeg en bunke plader der bare står lænet mod væggen, havde gerne ville kunne opbevare nogle så man kan have hvis håndværkerlysten kommer akut:cool:

• Haha
BirgitS
  • Laddar…
Hej! Har du fundet på noget godt? Har præcis det samme dilemma!
T trojlee sagde:
Var nok uklar:rofl:, det er en opbevaringshylde/arrangement, hvor man kan opbevare gips/træplader i garagen. Som det er nu, har jeg et par plader, der bare står lænet op ad væggen, jeg ville gerne kunne opbevare nogle, så man kan have dem, hvis snickarlusten pludseligt opstår:cool:

Skru dem helt enkelt bare op på væggen.

raveper raveper sagde:
Skru bare simpelthen dem op på væggen.
Hvad mener du? Jeg har cirka 5 store plader og masser af småstykker i forskellige størrelser, som jeg vil opbevare - skal jeg skrue dem op på væggen?

Ja. Det er jo en måde at få dem op fra gulvet.

namnbyte
Skru op et antal u-beslag og stil skiverne i disse?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.