Hejsa!
Jeg er i gang med at bygge stommen til min garage og som alle ved, er vejret jo ikke det bedste!
Er der nogen, der ved, hvor længe det skal tørre, før man kan isolere og beklæde indvendigt?
 
Lej en fugtmåler og mål, før du klæder ind. Det plejer at følge med en anvisning på godkendte måleværdier for forskellige materialer.

mvh
David
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.