Skal købe gulvspånplade og plader til vores udbygning
Har kigget på Uponor, thermotech og purmo 17mm produkter, og der er ret stor forskel i pris mellem dem.
Er der nogen grund til ikke at vælge Purmo (som er klart billigst), når det kommer til gulvspånplader og plader? Eller rettere sagt, er der nogen der har haft dårlige erfaringer med dem?
Der burde vel ikke være nogen problemer med at bruge uponors rør i de andre leverandørers plader og plader?
Jeg resonerer som så, at det er vigtigst, at netop rørene er af højeste kvalitet, og så er det dumt at satse på et lavpris mærke.