Har ledt på Bauhaus, K-rauta, claes ohlsons, byggmax og Jula.. Har brug for indre hjørnebeslag for at fastgøre bordben i en sofabordsramme.. Almindelige beslag til den type arbejde.. Nogen der ved, hvor man kan købe disse?

Lundell og Zetterberg plejer jo at have det meste. Men de er gode til at tage betaling også. Fandtes de virkelig ikke på Bauhaus? Synes at de har ret mange forskellige varianter af vinkler, pladejern og beslag der.

Fandt på Theofils.. Underligt at disse ikke findes i nogen af de større varehuse...

pinebar sagde:
Lundell og Zetterberg plejer jo at have det meste. Men de er også gode til at tage betaling. Var de virkelig ikke på Bauhaus? Synes de har ret mange forskellige varianter af vinkler, fladjern og beslag der.
Nope, claes ohlson har haft men det har udgået.. Er sk sargbeslag jeg skal have...

Køb et gammelt bord på loppemarkedet for nogle hundrede kroner og tag beslagene?

Fotografen sagde:
Køb et gammelt bord på loppemarked for et par hundrede og tag beslagene?
Lyder betydeligt mere besværligt end bare at købe løse beslag? Ser ikke rigtig pointen med det, når jeg alligevel bygger understellet selv...

Tokv41 sagde:
Tror ikke vi taler om helt samme type beslag..?

Jeg taler om sådanne her..

[link]
art 801147P hos http://www.specialbeslag.se/?page=specialartiklar man må lede lidt, de ligger et stykke nede på siden: række 9 kolonne 2

Men det går sikkert lige så godt med Biltemas

Der ser man, Biltema men desværre kun i én størrelse.. Samme med Specielbeslag.. Behøver større beslag så det må blive Theofils.. Synd bare at ingen af de større kæder har disse hjemme...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.