Hej!
Jeg er i gang med at bygge et hus via Götenehus, og de har for nylig pudset facaden på huset. Jeg opdagede et område på facaden (til venstre for vinduet på det vedhæftede billede), som er lidt ujævnt/pletvist. Da jeg er ny på området, undrer jeg mig over, om nogen ved, om dette er normalt eller kræver udbedring? Er det sjusket gjort? Kan det måske forsvinde efter nogen tid?
Taknemmelig for svar,
Jesper
Jeg er i gang med at bygge et hus via Götenehus, og de har for nylig pudset facaden på huset. Jeg opdagede et område på facaden (til venstre for vinduet på det vedhæftede billede), som er lidt ujævnt/pletvist. Da jeg er ny på området, undrer jeg mig over, om nogen ved, om dette er normalt eller kræver udbedring? Er det sjusket gjort? Kan det måske forsvinde efter nogen tid?
Taknemmelig for svar,
Jesper
Hej,mrjanek sagde:
Hej!
Jeg er i gang med at bygge et hus via Götenehus og de har for nylig pudset facaden på huset. Jeg opdagede et område på facaden (til venstre for vinduet på det vedhæftede billede) som er lidt ujævnt/plettet. Da jeg er novice på området, undrer jeg mig over, om nogen ved, om dette er normalt eller skal udbedres? Er det sjusket lavet? Kan det ligefrem forsvinde med tiden?
Taknemmelig for svar,
Jesper
jeg har for nylig fået mit hus ny pudset for mange penge, desværre har jeg også opdaget ujævnheder flere steder, der kun kan ses om aftenen, når det lyser. Ifølge firmaet, der har lavet arbejdet, er der ikke noget galt med det, og man skal bare acceptere det!! Hvor meget ved du om det?
Billeder?D Daniel 0011 sagde:
Puds er jo et håndværk og ikke industrielt fremstillet.
Men uden billeder er det jo svært at vurdere det udførte arbejde.
Ikke for at være sådan, men har man belysningen som du har på facaden, er der stor risiko for, at man ser en fordybning, men dog på en villa, så skal man som håndværker kunne undgå det,
Og trådskaberens billede formoder jeg er en håndskåret overfladepuds type (lotusan k) som er lagt på for tykt og revet, så bliver det lidt grynet, det vil desværre aldrig give sig over tid, det er bare noget de siger desværre.
Og trådskaberens billede formoder jeg er en håndskåret overfladepuds type (lotusan k) som er lagt på for tykt og revet, så bliver det lidt grynet, det vil desværre aldrig give sig over tid, det er bare noget de siger desværre.
Klik her for at svare




