Hej!

Jeg er i gang med at bygge et hus via Götenehus, og de har for nylig pudset facaden på huset. Jeg opdagede et område på facaden (til venstre for vinduet på det vedhæftede billede), som er lidt ujævnt/pletvist. Da jeg er ny på området, undrer jeg mig over, om nogen ved, om dette er normalt eller kræver udbedring? Er det sjusket gjort? Kan det måske forsvinde efter nogen tid?

Taknemmelig for svar,
Jesper

• Husfacade med pudset væg omkring et vindue; det venstre område ser ujævnt og uregelmæssigt ud.
mrjanek mrjanek sagde:
Hej!

Jeg er i gang med at bygge et hus via Götenehus og de har for nylig pudset facaden på huset. Jeg opdagede et område på facaden (til venstre for vinduet på det vedhæftede billede) som er lidt ujævnt/plettet. Da jeg er novice på området, undrer jeg mig over, om nogen ved, om dette er normalt eller skal udbedres? Er det sjusket lavet? Kan det ligefrem forsvinde med tiden?

Taknemmelig for svar,
Jesper
Hej,

jeg har for nylig fået mit hus ny pudset for mange penge, desværre har jeg også opdaget ujævnheder flere steder, der kun kan ses om aftenen, når det lyser. Ifølge firmaet, der har lavet arbejdet, er der ikke noget galt med det, og man skal bare acceptere det!! Hvor meget ved du om det?

K
D Daniel 0011 sagde:
Hej,

jeg har for nylig fået mit hus ny pudset for mange penge, desværre har jeg også opdaget ujævnheder flere steder, som kun ses om aftenen, når der er lys, ifølge firmaet, der har udført arbejdet, er der ingen fejl ved det, og man må bare acceptere det!! hvor meget ved du om det?
Billeder?

Puds er jo et håndværk og ikke industrielt fremstillet.
Men uden billeder er det jo svært at vurdere det udførte arbejde.

• Synes
Stefan N
  • Laddar…
K KjellTimell sagde:
Billeder?

Puds er jo et håndværk og ikke industrielt fremstillet.
Men uden billeder er det jo svært at bedømme det udførte arbejde.
Hej igen, sender nogle billeder af facaden,
tak på forhånd

• Billede af en svagt belyst facade set om natten, muligvis del af et byggeprojekt.
  • Facadebelysning om natten på brun væg med tagrende til højre.
  • Fasadebelyst del af murstensvæg om natten.
  • Facade af en bygning i mørke, oplyst af kunstigt lys, viser tekstur og en sektion af taget.
M
Ikke for at være sådan, men har man belysningen som du har på facaden, er der stor risiko for, at man ser en fordybning, men dog på en villa, så skal man som håndværker kunne undgå det,

Og trådskaberens billede formoder jeg er en håndskåret overfladepuds type (lotusan k) som er lagt på for tykt og revet, så bliver det lidt grynet, det vil desværre aldrig give sig over tid, det er bare noget de siger desværre.

M
I skal også tænke på helheden, i øvrigt ser den godt ud (den hvide)

Lidt ujævnheder bliver der altid i pudset facade som ses tydeligt i strygelys.
Men man kan vel synes at det er for meget på billederne som vises.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.