God Aften.
Jeg er i gang med at strippe et helt rum fra gammel tretex og skal sætte gips i stedet.. men nu til spørgsmålet.
Der skal trækkes nogle nye el-udtag/netværksudtag og et lampeudtag over vinduet eller vinduespots. Og jeg har jo alternativerne:
* Strippe al råspån og trække flexslange i reglerne og endda lægge isolering i væggene for lydens skyld, og en ny OSB-plade har jo mindre samlinger og lignende, som man kunne risikere at sætte en søm i i fremtiden.
* Ellers fræse/spore i væggene og sætte op rot doser/senildoser, hvilket måske er billigere men på en eller anden måde føles det første alternativ mere sikkert.
Hvordan ville I have gjort? Gælder først og fremmest væggene da loftet ikke behøver have råspån egentlig.